Mobil™ Coolant Extra Valmis seos -36C

Ominaisuudet

 

Mobil Coolant Extra on käyttövalmis neste. Lisälaimennusta vedellä ei suositella.

Mobil Coolant Extra on 50:50 Glysantin® G48® ja veden seos. Seoksen valmistuksessa on käytetty demineralisoitua, alhaisen sähköjohtavuuden vettä korroosionsuojan maksimoimiseksi ja kovan veden jäähdytysjärjestelmään aiheuttamien kalkkikertymien minimoimiseksi. Mobil Coolant Extra suojaa -36 °C:seen saakka. Mobil Coolant Extra on kehitetty suojaamaan moottoria korroosiolta, ylikuumenemiselta ja pakkasen aiheuttamilta vaurioilta. Se antaa erinomaisen korroosiosuojan moottorin osille, kuten jäähdyttimille, sylinterilohkoille/-kansille, vesipumpuille ja lämmönvaihtimille ja estää kertymien muodostumisen. Mobil Coolant Extra täyttää seuraavat jäähdytysnestestandardien vaatimukset:

AS 2108-2004, ASTM D 3306, ASTM D 4985, SAE J1034, AFNOR NF R 15-601, ÖNORM V 5123, CUNA NC 956-16, JIS K 2234:2006, SANS 1251:2005, China GB, 29743-2013 ja BS 6580:2010.

Teollisuusstandardit

 

Mobil Coolant Extra sisältää BASFin valmistamaa Glysantin® G48® -ainetta, ja on virallisesti hyväksytty

  • Audi/Seat/Skoda/VW vuoteen 1996 saakka (TL774-C)
  • BMW (BMW GS94000)
  • Deutz (DQC CA-14)
  • Jenbacher (Ta-Nro.1000-0201)
  • Liebherr (Min. LH-00_COL3A)
  • MAN 11/2011 (MAN 324 NF) saakka; MAN Diesel & Turbo (Liste 3.3.7)
  • Maybach (MB-hyväksyntä 326.0)
  • Mercedes-Benz -ajoneuvot vuoteen 2013 saakka (MB-hyväksyntä 326.0)
  • MINI (BMW GS94000)
  • Rolls-Royce alkaen 1998 (BMW GS94000)
  • MTU (MTL 5048); MWM (0199-99-2091 DE)
  • Opel/Vauxhall-ajoneuvot vuoteen 2000 saakka (B 040 0240); Porsche-ajoneuvot vuoteen 1995 saakka
  • Same Deutz Fahr Group; Saab (690 1599)
  • Smart-ajoneuvot 2013 saakka (MB-hyväksyntä 326.0)
  • Tesla; Volvo Truck 2005 saakka; Van Hool; Zastava